Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 16  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^kl_us_auth h0003946 amg^"
  1. Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý .  Praha :  Oeconomica,  2004 .  181 s.  
    Marketingový výzkum
  2. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  V Praze :  Oeconomica,  2004 .  243 s.  
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
  3. Marketingový výzkum / Jana Stávková, Jaroslav Dufek .  V Brně :  Mendelova zemědělská a lesnická univerzita,  2004 .  189 s.  
    Marketingový výzkum
  4. Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Oeconomica,  2004 .  215 s.  
    Výzkum trhu v německém jazyce
  5. Výzkum trhu : (metodická pomůcka k seminárním pracím z marketingu) / Miroslava Bakešová, Ferdinand Koudelka, Vladimír Křesťan .  Praha :  Ivo Ulrych - Růžičkův statek,  2003 .  112 s.  
    Výzkum trhu
  6. Marketingový výzkum / Jaroslav Mozga, Miloš Vítek .  Hradec Králové :  Gaudeamus,  2001 .  215 s.  
    Marketingový výzkum
  7. Marketingový výzkum trhu / Jozefína Simová .  Liberec :  Technická univerzita,  1996, c1997  72 s.  
    Marketingový výzkum trhu
  8. Marketingový výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta .  Praha :  Economia,  1991 .  107 s.  
    Marketingový výzkum trhu
  9. Výzkum trhu / V. Bárta .  Praha :  Merkur,  1981 .  459 s.  
    Výzkum trhu
  10. Marketing a informační činnost / Ivan Wiesenberger .  Praha :  Státní technická knihovna,  1971 .  148 s.  
    Marketing a informační činnost

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.