Výsledky vyhledávání
- Reportáž psaná po popravě / Petr Štěpánek . Velké Přílepy : Olympia, 2022 212 stran [2, z toho volných 1, prezenčně 1, Ve volném výběru 1]
- Již brzy na dvojce : příprava II. programu v letech 1958-1970 / Jana Čížkovská . Praha : Václav Žák - Casablanca, 2018 125 stran [1, z toho volných 1]
- Moc a nemoc televize Nova : svědectví o lidech a jejich ambicích / Jan Vávra . Praha : Prostor, 2013 . 179 s., 56 s. barev. obr. příl. [1, z toho volných 1]
- Strategic informative advertising in a horizontally differentiated duopoly / Levent Çelik . Prague : CERGE-EI, 2008 . 41 s. [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
- Viewer sampling and quality signaling in a television market / Levent Çelik . Prague : CERGE-EI, 2008 . 23 s. [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
- Fenomén Nova : deset pohledů na deset let nejsledovanější komerční televize / [sestavil Filip Rožánek] . Praha : Votobia : Česká média, 2004 . 100 s. [1, z toho volných 1]
- Válka o Novu, aneb, Podvod za 10 miliard : televizní thriller ze současnosti / Petr Štěpánek . Praha : Formát, 2004 . 217 s. [1, z toho volných 1]
- NOVA křížem krážem / Miroslava Besserová . Praha : Formát, 2004 . 173 s. [2, z toho volných 1]
- Ukradená televize, aneb, Co na obrazovce nebylo / Petr Štěpánek . Olomouc : Votobia, 2003 . 218 s. [1, z toho volných 1]
- Optimal timing of TV commercials: symmetrical model / Tomáš Kadlec . Prague : Charles University, CERGE-EI, 2002 . 27 s. [1, z toho volných 1]