Výsledky vyhledávání
- Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada Publishing, 2017 310 stran [1, z toho volných 1]
- Diferencované řízení vztahů se zákazníky : [moderní strategie růstu výkonnosti podniku] / Hana Lošťáková a kolektiv . Praha : Grada Publishing, 2009 . 268 s. [3, z toho volných 3]
- CIMA - B : strategický marketingový management / [text zpracovala skupina autorů pod vedením Hany Lošťákové] . V Praze : CIMA - Český institut pro marketing, [2007] . 3 sv. [1, z toho volných 1]
- B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional publishing, 2005 . 186 s. [2, z toho volných 2]
- Sbírka příkladů z ekonomiky a řízení chemického průmyslu. 1. / Eva Hávová, Hana Lošťáková, Věroslav Makarov . Pardubice : VŠCHT, 1985 . 171 s. [1, z toho volných 1]