Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth p0046526^"
  1. Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku / Jitka Burešová, Marie Pospíšilová, Otakar Ungerman, Jaroslava Dědková, Jitka Jursová, Jan Berki .  Brno :  Masarykova univerzita,  2023  390 stran   [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
    Online marketingová komunikace cílící na děti školního věku
  2. Strategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková .  Liberec :  Technická univerzita v Liberci,  2017  147 stran   [1, z toho volných 1]
    Strategický marketing
  3. Spotřebitelské chování : pro kombinované studium / Jaroslava Dědková .  Liberec :  Technická univerzita v Liberci,  2011 .  138 s.   [1, z toho volných 1]
    Spotřebitelské chování
  4. Analýza nákupního chování v česko-německé části Euroregionu Neisse - Nisa - Nysa / Jaroslava Dědková a kol. = Analyse des Konsumentenverhaltens im Tschechischen und Deutschen Teil der Euroregion Neisse - Nisa - Nysa / Jaroslava Dědková und Kollektiv .  [Liberec :  Technická univerzita v Liberci],  2010 .  133 s.   [1, z toho volných 1]
    Analýza nákupního chování v česko-německé části Euroregionu Neisse - Nisa - Nysa
  5. Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková .  Liberec :  Technická univerzita v Liberci,  2009 .  140 s.   [1, z toho volných 1]
    Strategický marketing
  6. Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková .  Liberec :  Technická univerzita v Liberci,  2009 .  176 s.   [1, z toho volných 1]
    Základy marketingu
  7. Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková .  Liberec :  Technická univerzita v Liberci,  2006 .  173 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  8. Základy marketingu : pro kombinované studium / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková .  Liberec :  Technická univerzita,  2005 .  202 s.   [1, z toho volných 1]
    kniha
  9. Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková .  Liberec :  Technická univerzita,  2004 .  127 s.  
    Strategický marketing
  10. Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková .  Liberec :  Technická univerzita v Liberci,  2003 .  157 s.  
    Základy marketingu

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.