Number of the records: 1
Základy marketingu
Author Dědková, Jaroslava, 1967- (Author) Title Základy marketingu : pro kombinované studium / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Varying form of title Základy marketingu pro kombinované studium Other author Honzáková, Iveta, 1967- (Author) Other corp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Issue Vyd. 1. Issue stat. Liberec : Technická univerzita, 2005 Phys.des. 202 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7083-908-2 (brož.) : 104.00 Kč Note Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu Obsahuje bibliografii Audience Určeno pro studenty HF Subj. Headings marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 339.138 * 658.8 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 224466 Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1