Number of the records: 1
Marketingový výzkum a jeho význam pro podnik
Author Blažek, Tomáš (Author) Title Marketingový výzkum a jeho význam pro podnik : bakalářská práce / Tomáš Blažek Other corp. Vysoká škola finanční a správní. Katedra ekonomiky a managementu Issue stat. Kladno : Vysoká škola finanční a správní, 2005/2006 Phys.des. 54 l. : il. (částečně barev.) ISBN (Váz.) : 200.00 Kč Note Anglické resumé. Nad názvem: Vysoká škola finanční a správní, Katedra ekonomiky a managementu, Bakalářské kombinované studium Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings marketingový výzkum Form, Genre vysokoškolské kvalifikační práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8.012.12 Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info X 240148 Půjčovna literatury depozitář In-Library Use Only
Number of the records: 1