Number of the records: 1  

Marketingový výzkum a jeho význam pro podnik

  1. Author Blažek, Tomáš (Author)
    TitleMarketingový výzkum a jeho význam pro podnik : bakalářská práce / Tomáš Blažek
    Other corp. Vysoká škola finanční a správní. Katedra ekonomiky a managementu
    Issue stat.Kladno : Vysoká škola finanční a správní, 2005/2006
    Phys.des.54 l. : il. (částečně barev.)
    ISBN(Váz.) : 200.00 Kč
    NoteAnglické resumé. Nad názvem: Vysoká škola finanční a správní, Katedra ekonomiky a managementu, Bakalářské kombinované studium
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings marketingový výzkum
    Form, Genre vysokoškolské kvalifikační práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8.012.12
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    Call numberLocationSublocationInfo
    X 240148Půjčovna literaturydepozitářIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.