Number of the records: 1  

Testování výrobku

  1. Author Velčovská, Šárka, 1971- (Author)
    TitleTestování výrobku : marketingové pojetí výrobku a komunikace / Šárka Velčovská
    Varying form of titleMarketingové pojetí výrobku a komunikace
    Other corp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
    Issue1. vyd.
    Issue stat.Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2007
    Phys.des.64 s. ; 29 cm
    ISBN978-80-248-1341-7 (brož.) : 66.00 Kč
    Note250 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
    Obsahuje bibliografii
    AudienceUrčeno pro posluchače 4. roč. EkF
    Subj. Headings testování výrobků * marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC366.624.2 * 658.8 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 247803Půjčovna literaturydepozitář
    Testování výrobku

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.