Number of the records: 1
Jak zákazník vnímá značku
Author Du Plessis, Erik (Author) Title Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Eric du Plessis Issue Vyd. 1. Issue stat. Brno : Computer Press, 2011 Phys.des. 256 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.) : 399.00 Kč Note Přeloženo z angličtiny Obsahuje bibliografii a rejstřík Translation of Branded mind: what neuroscience really tells us about the puzzle of the brain and the brand Subj. Headings oceňování obchodní značky * reklama a propagace * psychologie reklamy * emoce * psychologie osobnosti Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce UDC 659.1 * 159.942 * 159.923 * 659.1:159.9 * (0.062) Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 300806 Půjčovna literatury místní sklad
Number of the records: 1