Number of the records: 1
Úvod do marketingové strategie
Author Švandová, Zuzana, 1961- (Author) Title Úvod do marketingové strategie / Zuzana Švandová Other corp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Issue Vyd. 1. Issue stat. Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2005 Phys.des. 98 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-7083-918-X Note Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Subj. Headings strategický marketing * 7 strategic marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.21 * (075.8) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Owner Kladno SVK Doc. Kind Digitalizované dokumenty
Number of the records: 1