Number of the records: 1
Strategický marketing
Author Horáková, Helena (Author) Title Strategický marketing [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Helena Horáková, Martina Blažková Varying form of title MG_411 Strategický marketing Other author Blažková, Martina, 1975- Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Issue stat. V Praze : [Oeconomica], 2002 Phys.des. 1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (21 s.) ISBN 80-245-0358-1 (příloha) Note Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Sériové číslo: 3107-0008. Název z titulní obrazovky Příloha obsahuje bibliografii Subj. Headings strategický marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * CD-ROM UDC 658.8.012.2 * (075.8) * (0.034.4) Annotation Proces vytvoření souboru marketingových cílů podniku a formulování strategií pro jejich dosažení Country Czech Republic Language Czech Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Owner Kladno SVK Doc. Kind Audiovisual and electronic resources Call number Location Sublocation Info T 268 Všeobecná studovna depozitář In-Library Use Only
Number of the records: 1