Number of the records: 1  

Reklama

  1. Author Horňák, Pavel, 1953-2023 (Author)
    TitleReklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák
    Other corp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Other)
    IssueVydanie druhé, rozšírené a prepracované
    Issue stat.Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018
    Phys.des.398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm
    ISBN978-80-87500-94-1 Kč 399.00
    NoteNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace
    Form, Genre monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 658.8:316.77 * (048.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageSlovak
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 363964Půjčovna literaturymístní sklad
    Reklama

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.