Number of the records: 1
B-to-B marketing
Author Lošťáková, Hana, 1953- (Author) Title B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková Issue 1. vyd. Issue stat. Praha : Professional publishing, 2005 Phys.des. 186 s. : il. ISBN 80-86419-94-0 : 238.00 Kč Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings podnikový management * strategický management * marketingový management * finanční analýza * finanční trhy Form, Genre příručky Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 336.76 * 657.41/.45 * 005.21 * 658.01 * (035) Country Czech Republic Language Czech URL Digitalizovaný dokument Copy count 2, currently available 2 Owner Kladno SVK Doc. Kind Monographies, maps Call number Location Sublocation Info J 225981 Půjčovna literatury depozitář J 225981 a Půjčovna literatury depozitář
Number of the records: 1