Number of the records: 1  

Úvod do marketingové strategie

  1. Author Švandová, Zuzana, 1961- (Author)
    TitleÚvod do marketingové strategie / Zuzana Švandová
    Other corp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    IssueVyd. 1.
    Issue stat.Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2005
    Phys.des.98 s. : il. ; 29 cm
    ISBN80-7083-918-X
    NoteNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Subj. Headings strategický marketing * 7 strategic marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.21 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Úvod do marketingové strategie

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.