Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. Author Horáková, Helena (Author)
    TitleStrategický marketing [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Helena Horáková, Martina Blažková
    Varying form of titleMG_411 Strategický marketing
    Other author Blažková, Martina, 1975-
    Other corp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Issue stat.V Praze : [Oeconomica], 2002
    Phys.des.1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (21 s.)
    ISBN80-245-0358-1 (příloha)
    NoteNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Sériové číslo: 3107-0008. Název z titulní obrazovky
    Příloha obsahuje bibliografii
    Subj. Headings strategický marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * CD-ROM
    UDC658.8.012.2 * (075.8) * (0.034.4)
    AnnotationProces vytvoření souboru marketingových cílů podniku a formulování strategií pro jejich dosažení
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindAudiovisual and electronic resources
    Call numberLocationSublocationInfo
    T 268Všeobecná studovnadepozitářIn-Library Use Only
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.