Number of the records: 1  

Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti

  1. Author Tomek, Gustav, 1935-2017 (Author)
    TitleVize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti / Gustav Tomek, Věra Vávrová
    Portion of title10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
    Varying form of titleVize tržního úspěchu, aneb, Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
    Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
    Vize tržního úspěchu
    Other author Vávrová, Věra, 1955- (Author)
    Issue1. vyd.
    Issue stat.[Praha] : Professional Publishing, 2012
    Phys.des.262 s., [2] složené l. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-7431-071-3 (váz.) : 298.00 Kč
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings marketingový management * strategický marketing * řízení vztahů se zákazníky * inovace * konkurenceschopnost * logistika (management)
    Form, Genre monografie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC001.895 * 658.8:005 * 005.21 * 005.346 * 330.341.1 * 005.332.4 * 005.51 * (048.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count1, currently available 1
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 303692Půjčovna literaturymístní sklad
    Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.