Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. TitleStrategický marketing / Josef Hajkr ... [et al.]
    Other author Hajkr, Josef, 1966- (Author)
    Other corp. Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
    Nottingham Business School
    IssueVyd. 5.
    Issue stat.Brno : Zdeněk Novotný, 2003
    Phys.des.104 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-86510-84-0
    EditionStudijní text pro studium BA Hons
    Series/headingStudijní text pro studium BA Hons
    Note70 výt.. Nad názvem: Fakulta podnikatelská, VUT v Brně, Nottingham Business School the Nottingham Trent University. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Subj. Headings strategický marketing * 7 strategic marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.21 * (075.8)
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    URLDigitalizovaný dokument
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindDigitalizované dokumenty
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Strategický marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.