Number of the records: 1  

Marketingový výzkum

  1. Author Tahal, Radek, 1970- (Author)
    TitleMarketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv
    IssuePrvní vydání
    Issue stat.Praha : Grada Publishing, 2017
    Phys.des.261 stran : ilustrace ; 25 cm
    ISBN978-80-271-0206-8 Kč 349.00
    EditionExpert
    Series/heading Expert (Grada)
    NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Subj. Headings marketingový výzkum - metody * neuromarketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005.52 * 658.8:159.91 * (035)
    AnnotationPublikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    Copy count2, currently available 2
    OwnerKladno SVK
    Doc. KindMonographies, maps
    View book information on page www.obalkyknih.cz
    Call numberLocationSublocationInfo
    J 359180Půjčovna literaturymístní sklad
    J 359180 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketingový výzkum

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.