Search results

Records found: 4  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^kl_us_auth h0004938 xodb^"
  1. Jak zákazník vnímá reklamu / Eric du Plessis ; [překlad Vilém Jungmann] .  Brno :  Computer Press,  c2007 .  xi, 215 s.   [1, currently available 1]
    Jak zákazník vnímá reklamu
  2. Uzavíráme spotřebitelské smlouvy / Libor Dupal, Karel Novák, Otakar Schlossberger .  Brno :  CP Books,  2005 .  93 s.   [1, currently available 1]
    Uzavíráme spotřebitelské smlouvy
  3. Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka .  Praha :  Vysoká škola ekonomická,  2002 .  209 s.   [1, currently available 1]
    Chování spotřebitele a výzkum trhu
  4. Proč nakupujeme : jak merchandising ovlivňuje nákupní rozhodnutí a zvyšuje prodej / Paco Underhill ; [z anglického originálu přeložil Aleš Lisa .  Praha :  Management Press,  2002 .  253 s.   [2, currently available 2]
    Proč nakupujeme


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.