Vyrůstal v Praze, kde navštěvoval měšťanskou školu. Poté vyučen strojírenským zámečníkem u firmy Walter, v továrně na automobily a letecké motory. – Poprvé se postavil na start oficiálního závodu v roce 1936, jednalo se o závod Motocyklů krajinou - Motol. Postupně si zvykal i na motocykly se silnější kubaturou, pořídil si staronový stroj Triumph L. 2/1 OHV. V r. 1937 se účastnil obtíženého nočního Pražského závodu a téhož roku bodoval i na IV. Českobrodském okruhu. Po vstupu do Jawa-Klubu ČSR jezdil na republikových mistrovstvích klubu, a to na tratích v Týnci nad Sázavou, Poděbradech, Dobříši a Mělníku. V r. 1938 pokračoval v závodění, např. plochá dráha na Strahově, Zlatá přilba Československa. V rámci ročníku 1936 byl demobilizován a koncem února 1939 odchází domů. Nastoupil jako montér do firmy A. S. Walter. Později pracoval jako mechanik a řidič v prodejně vozů na Praze 1. V r. 1942 se s rodinou odstěhoval do Staré Huti u Dobříše. – Zapojil se do odbojové skupiny Srp a kladivo, která působila na Dobříšku a Příbramsku. V roce 1945 účastník květnového povstání v Praze. Při cestě do Staré Huti za rodinou byl zastřelen jednotkami SS.