Počet záznamů: 1  

Moderní marketingový výzkum

  1. Autor Kozel, Roman, 1974- (Autor)
    NázevModerní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2006
    Fyz.popis277 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-0966-X (váz.) : 298.00 Kč
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografie a rejstřík
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:005.52 * (048.8)
    AnotacePřehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobko
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 233210Půjčovna literaturydepozitář
    J 233210 aPůjčovna literaturydepozitář
    Moderní marketingový výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.