Počet záznamů: 1
Moderní marketingový výzkum
Autor Kozel, Roman, 1974- (Autor) Název Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti / Roman Kozel a kolektiv Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2006 Fyz.popis 277 s. : il. ; 25 cm ISBN 80-247-0966-X (váz.) : 298.00 Kč Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografie a rejstřík Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 * (048.8) Anotace Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobko Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 233210 Půjčovna literatury depozitář J 233210 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1