Počet záznamů: 1
Marketing
Autor Grosová, Stanislava, 1954- (Autor) Název Marketing : principy, postupy, metody / Stanislava Grosová Další korp. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002 Fyz.popis 165 s. : il. ; 28 cm ISBN 80-7080-505-6 (brož.) : 259.50 Kč Poznámky Na tit. s. uveden rok 2004. Dotisk 2005. Náklad 100 výtisků, dotisk 200 výtisků. Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT (075.8) * 658.8 * 339.138 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 234895 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1