Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Autor Grosová, Stanislava, 1954- (Autor)
    NázevMarketing : principy, postupy, metody / Stanislava Grosová
    Další korp. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002
    Fyz.popis165 s. : il. ; 28 cm
    ISBN80-7080-505-6 (brož.) : 259.50 Kč
    PoznámkyNa tit. s. uveden rok 2004. Dotisk 2005. Náklad 100 výtisků, dotisk 200 výtisků. Nad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT(075.8) * 658.8 * 339.138
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 234895Půjčovna literaturydepozitář
    Marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.