Počet záznamů: 1  

Jak získávat nové zákazníky

  1. Autor Váňa, Petr, 1951- (Autor)
    NázevJak získávat nové zákazníky. I., Direct marketing v teorii a praxi / Petr Váňa
    Část názvuDirect marketing v teorii a praxi
    VydáníVyd. 2., upr.
    Nakl.údajePraha : Petr Váňa - Omega, 2006
    Fyz.popis128 s. : il.
    ISBN80-903726-0-0 : 160.00 Kč
    Předmět.hesla reklama a propagace * přímý marketing * čeština * němčina * angličtina * oborová terminologie
    Forma, žánr jazykové slovníky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média * 81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT659.1 * 658.849.2 * 811.162.3 * 811.112.2 * 811.111 * 81'373.46 * 81'374 * (038)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 235982/IPůjčovna literaturydepozitář

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.