Počet záznamů: 1  

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

  1. Autor Nový, Ivan, 1956- (Autor)
    Název(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold
    Další autor Petzold, Jörg (Autor)
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2006
    Fyz.popis159 s. : portréty ; 24 cm
    ISBN80-247-1321-7 198.00 Kč
    EdiceManažer. Prodej
    Edice/záhl. Manažer. Prodej
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla management prodeje * psychologie prodeje
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.811 * 658.8:005.32 * (035)
    AnotaceSlužby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejc
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 239086Půjčovna literaturydepozitář

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.