Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum a jeho význam pro podnik

  1. Autor Blažek, Tomáš (Autor)
    NázevMarketingový výzkum a jeho význam pro podnik : bakalářská práce / Tomáš Blažek
    Další korp. Vysoká škola finanční a správní. Katedra ekonomiky a managementu
    Nakl.údajeKladno : Vysoká škola finanční a správní, 2005/2006
    Fyz.popis54 l. : il. (částečně barev.)
    ISBN(Váz.) : 200.00 Kč
    PoznámkyAnglické resumé. Nad názvem: Vysoká škola finanční a správní, Katedra ekonomiky a managementu, Bakalářské kombinované studium
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr vysokoškolské kvalifikační práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8.012.12
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    X 240148Půjčovna literaturydepozitářpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.