Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor) Název Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2007 Fyz.popis 165 s. : il. ISBN 978-80-247-1903-0 198.00 Kč Edice Manažer. Komunikace Edice/záhl. Manažer. Komunikace Poznámky Obsahuje bibliografie a odkazy na internetové stránky Předmět.hesla public relations * masmédia * mediální komunikace Forma, žánr analýzy * příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.4 * 659.3 * 316.774 * 316.772.4 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 242158 Půjčovna literatury depozitář J 242158 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1