Počet záznamů: 1
Hodnotový management a marketing malých a středních firem
Autor Bartes, František, 1955- (Autor) Název Hodnotový management a marketing malých a středních firem. III, Strategie a taktika konkurenčního boje / František Bartes Variantní název Strategie a taktika konkurenčního boje Strategie a taktika konkurenčního boje Další korp. Obchodní a hospodářská komora Brno Akademie Sting Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Sting, 2006 Fyz.popis 30 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-86342-63-8 (brož.) : 60.00 Kč Poznámky Projekt CZ.04.1.03/4.1.11.1/2604 Krajské vzdělávací centrum pro podnikatele. Náklad 60 výtisků. Vydavatel: Obchodní a hospodářská komora Brno a Akademie Sting v Brně Obsahuje bibliografii Určeno pro Studijní opora pro kombinovanou formu Předmět.hesla hodnotový management * malé a střední podniky * střední podniky * konkurenceschopnost Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 005 - Management. Řízení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 005:330.133.1 * 334.012.64 * 334.012.63 * 005.332.4 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 242869/III Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1