Počet záznamů: 1  

Hodnotový management a marketing malých a středních firem

  1. Autor Bartes, František, 1955- (Autor)
    NázevHodnotový management a marketing malých a středních firem. III, Strategie a taktika konkurenčního boje / František Bartes
    Variantní názevStrategie a taktika konkurenčního boje
    Strategie a taktika konkurenčního boje
    Další korp. Obchodní a hospodářská komora Brno
    Akademie Sting
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeBrno : Sting, 2006
    Fyz.popis30 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-86342-63-8 (brož.) : 60.00 Kč
    PoznámkyProjekt CZ.04.1.03/4.1.11.1/2604 Krajské vzdělávací centrum pro podnikatele. Náklad 60 výtisků. Vydavatel: Obchodní a hospodářská komora Brno a Akademie Sting v Brně
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proStudijní opora pro kombinovanou formu
    Předmět.hesla hodnotový management * malé a střední podniky * střední podniky * konkurenceschopnost
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt005 - Management. Řízení * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT005:330.133.1 * 334.012.64 * 334.012.63 * 005.332.4 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 242869/IIIPůjčovna literaturydepozitář
    Hodnotový management a marketing malých a středních firem

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.