Počet záznamů: 1  

Marketingové plánování, controlling a audit

  1. Autor Glogar, Alois, 1932-2018 (Autor)
    NázevMarketingové plánování, controlling a audit / Alois Glogar a kolektiv
    Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
    Fyz.popis146 s. ; 30 cm
    ISBN80-7318-401-X (brož.) : 146.00 Kč
    PoznámkyNáklad 200 výtisků. Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla strategický marketing * marketingový management * marketingový audit
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.21 * 658.8:005 * 658.8:005.52 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 243679Půjčovna literaturydepozitář
    Marketingové plánování, controlling a audit

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.