Počet záznamů: 1
Testování výrobku
Autor Velčovská, Šárka, 1971- (Autor) Název Testování výrobku : marketingové pojetí výrobku a komunikace / Šárka Velčovská Variantní název Marketingové pojetí výrobku a komunikace Další korp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2007 Fyz.popis 64 s. ; 29 cm ISBN 978-80-248-1341-7 (brož.) : 66.00 Kč Poznámky 250 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro posluchače 4. roč. EkF Předmět.hesla testování výrobků * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 366.624.2 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 247803 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1