Počet záznamů: 1  

Testování výrobku

  1. Autor Velčovská, Šárka, 1971- (Autor)
    NázevTestování výrobku : marketingové pojetí výrobku a komunikace / Šárka Velčovská
    Variantní názevMarketingové pojetí výrobku a komunikace
    Další korp. Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeOstrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2007
    Fyz.popis64 s. ; 29 cm
    ISBN978-80-248-1341-7 (brož.) : 66.00 Kč
    Poznámky250 výt.. Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
    Obsahuje bibliografii
    Určeno proUrčeno pro posluchače 4. roč. EkF
    Předmět.hesla testování výrobků * marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT366.624.2 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 247803Půjčovna literaturydepozitář
    Testování výrobku

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.