Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Hálek, Vítězslav, 1965- (Autor)
    NázevZáklady marketingu / Vítězslav Hálek, Stanislav Rošický
    Další autor Rošický, Stanislav, 1942- (Autor)
    Další korp. Univerzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeHradec Králové : Gaudeamus, 2007
    Fyz.popis311 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7041-825-3 (brož.) : 157.00 Kč
    PoznámkyNáklad 500 výtisků. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, katedra ekonomie a managementu. Vydavatel: Univerzita Hradec Králové
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 255767Půjčovna literaturydepozitář
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.