Počet záznamů: 1  

Politické kampaně, volby a politický marketing

  1. NázevPolitické kampaně, volby a politický marketing / sestavil Pavel Šaradín
    Další autor Šaradín, Pavel, 1969- (Sestavovatel, kompilátor)
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeV Olomouci : Periplum, 2007
    Fyz.popis142 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-86624-36-5 189.00 Kč
    EdiceStudie a analýzy ; sv. 6
    Edice/záhl. Studie a analýzy (Periplum)
    Poznámky"Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l. Část. přeloženo z angličtiny a polštiny?
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla politický marketing * politická kampaň * volební kampaň * volby
    Forma, žánr studie * sborníky
    Konspekt32 - Politika
    MDT342.849.2 * 342.8 * 32.019.5:659.1 * 32.019.51 * 324:342.849.2 * 324 * (048.8) * (082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 258505Půjčovna literaturydepozitář
    J 258505 aPůjčovna literaturydepozitář
    Politické kampaně, volby a politický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.