Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení II

  1. Autor Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor)
    NázevMarketingové řízení II : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík, Radim Keřt
    Variantní názevMarketingové řízení II pro kombinovanou formu studia
    Další autor Keřt, Radim, 1978- (Autor)
    Další korp. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePardubice : Univerzita Pardubice, 2008
    Fyz.popis126 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-7395-054-5 (brož.) : 164.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 250 výt.
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní
    Předmět.hesla marketingový management
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 261468/IIPůjčovna literaturydepozitář
    Marketingové řízení II

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.