Počet záznamů: 1
Marketing kulturního dědictví a umění
Autor Johnová, Radka, 1958- (Autor) Název Marketing kulturního dědictví a umění : [art marketing v praxi] / Radka Johnová Část názvu Art marketing v praxi Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2008 Fyz.popis 284 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2724-0 349.00 Kč Edice Manažer. Marketing Edice/záhl. Manažer. Marketing Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla art marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 7.01/.09 - Umění * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 7.074/.075 * (075.8) Anotace Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firm Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 263014 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1