Počet záznamů: 1  

Marketing obchodní firmy

  1. Autor Zamazalová, Marcela (Autor)
    NázevMarketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2009
    Fyz.popis232 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2049-4 298.00 Kč
    EdiceManažer. Marketing
    Edice/záhl. Manažer. Marketing
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla obchodní podniky * podnikový management * marketingový management
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT334.711 * 658 * 658.8:005 * (035)
    AnotaceV této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 266416Půjčovna literaturydepozitář
    J 266416 aPůjčovna literaturydepozitář
    Marketing obchodní firmy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.