Počet záznamů: 1
Marketing II
Autor Chovancová, Miloslava, 1952- (Autor) Název Marketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná Další autor Pilík, Michal, 1978- (Autor) Podaná, Michaela, 1978- (Autor) Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky Vydání Vyd. 2., nezměn. Nakl.údaje Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008 Fyz.popis 255 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-7318-764-4 (brož.) : 275.00 Kč Poznámky Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 50 výt. Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 268417 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1