Počet záznamů: 1  

POP - In-store komunikace v praxi

  1. Autor Boček, Martin (Autor)
    NázevPOP - In-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv
    Další autor Jesenský, Daniel (Autor)
    Krofiánová, Daniela (Autor)
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2009
    Fyz.popis215 s., [8] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2840-7 298.00 Kč
    EdiceManažer. Marketing
    Edice/záhl. Manažer. Marketing
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * sociální chování * individuální spotřeba * public relations * maloobchod
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT(035) * 339.37 * 659.4 * 330.567.22 * 159.922.2 * 366.1 * 658.8:316.77
    AnotacePrvní česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP akti
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 269174Půjčovna literaturydepozitář
    J 269174 aPůjčovna literaturydepozitář
    POP - In-store komunikace v praxi

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.