Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor)
    NázevMarketingový výzkum : distanční studijní opora / Miroslav Foret, Jana Stávková, Anna Vaňová
    Další autor Stávková, Jana, 1947- (Autor)
    Vaňová, Anna (Autor)
    Další korp. Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita. Provozně ekonomická fakulta
    Univerzita Mateja Bela. Ekonomická fakulta
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeZnojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2006
    Fyz.popis114 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-239-7755-5 (brož.) : 140.00 Kč
    PoznámkyNad názvem: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, Provozně ekonomická fakulta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici
    Obsahuje bibliografii
    Poznámka o jazykuČást. slovenský text
    Předmět.hesla marketingový výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8.012.12 * 658.8:005.52 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština * slovenština
    URL Obsah Digitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 275541Půjčovna literaturydepozitář
    Marketingový výzkum

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.