Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor) Název Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň Další autor Štarchoň, Peter (Autor) Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Oeconomica, 2009 Fyz.popis 180 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.) : 189.00 Kč Poznámky Anglicko-český terminologický slovník. 400 výt. Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * strategický marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * 658.8:005.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 276416 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1