Počet záznamů: 1
Reklama
Autor Horňák, Pavel, 1953-2023 (Autor) Název Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Zlín : VeRBuM, c2010 Fyz.popis 318 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 26 cm ISBN 978-80-904273-3-4 (váz.) 290.00 Kč Poznámky 1000 výt.. Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Obsahuje bibliografii Předmět.hesla reklama a propagace * marketingová komunikace Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 658.8:316.77 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. slovenština URL Obsah Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 284805 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1