Počet záznamů: 1  

Metody výzkumu médií

  1. Autor Trampota, Tomáš (Autor)
    NázevMetody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Další autor Vojtěchovská, Martina, 1974- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajePraha : Portál, 2010
    Fyz.popis296 s. : il., grafická znázornění ; 20 cm
    ISBN978-80-7367-683-4 (brož.) : 365.00 Kč
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Předmět.hesla výzkum médií - metodologie
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT(048.8) * 316.774:303
    AnotaceCílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur).
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 286451Půjčovna literaturymístní sklad
    J 286451 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Metody výzkumu médií

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.