Počet záznamů: 1  

Reklama

  1. Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    NázevReklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
    Část názvuJak dělat reklamu
    Název na hřbetuReklama - jak dělat reklamu
    Další autor Mikeš, Jiří, 1942- (Autor)
    Vydání3., aktualiz. a dopl. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2010
    Fyz.popis208 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3492-7 249.00 Kč
    EdiceMarketing
    Edice/záhl. Marketing (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní strategie
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.113 * 659.1 * (035)
    AnotaceNové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 289367Půjčovna literaturymístní sklad
    J 289367 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Reklama

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.