Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace
Autor Karlíček, Miroslav, 1979- (Autor) Název Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král Část názvu Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu Další autor Král, Petr, 1979- (Autor) Nakl.údaje Praha : Grada, 2011 Fyz.popis 213 s. : il. (část barev.) ; 24 cm ISBN 978-80-247-3541-2 289.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla marketingová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * (035) Anotace Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komu Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 3, z toho volných 3 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 292475 Půjčovna literatury místní sklad J 292475 a Půjčovna literatury místní sklad J 292475 b Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1