Počet záznamů: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor) Název Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Část názvu Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat Vydání 3., rozš. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-3926-7 298.00 Kč Edice Komunikace Edice/záhl. Komunikace (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla public relations * mediální komunikace * veřejné mínění Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.4 * 316.772.4 * 32.019.5 * (035) Anotace Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly PR, reklama a marketing, PR a id Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 302612 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1