Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor)
    NázevPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Část názvuJak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
    Vydání3., rozš. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3926-7 298.00 Kč
    EdiceKomunikace
    Edice/záhl. Komunikace (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla public relations * mediální komunikace * veřejné mínění
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.4 * 316.772.4 * 32.019.5 * (035)
    AnotaceNové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly PR, reklama a marketing, PR a id
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 302612Půjčovna literaturymístní sklad
    Public relations jako ovlivňování mínění

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.