Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    NázevPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Vydání4., rozš. a aktualiz. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis324 s. : barev. il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-4005-8 459.00 Kč
    EdiceExpert
    Edice/záhl. Expert (Grada)
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla psychologie reklamy
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT159.98:659.1 * (035)
    AnotaceNové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efekt
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 303959 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Psychologie reklamy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.