Počet záznamů: 1  

Teorie, management a marketing služeb

  1. Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor)
    NázevTeorie, management a marketing služeb / Marie Hesková
    Nakl.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012
    Fyz.popis183 s. : il. (některé barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-87472-25-5 (brož.) : 195.00 Kč
    EdiceVysokoškolská učebnice
    Edice/záhl. Vysoká škola evropských a regionálních studií. Vysokoškolská učebnice
    PoznámkyTerminologický slovník. 300 výt.
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla služby * ekonomika služeb * management * marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT339.138 * 338.46 * 005 * 658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 308388Půjčovna literaturymístní sklad
    Teorie, management a marketing služeb

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.