Počet záznamů: 1
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
Autor Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Název Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol. Další korp. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Zlín : VeRBuM, 2012 Fyz.popis 152 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-87500-20-0 (brož.) : 150.00 Kč Edice Protipóly marketingové komunikace Edice/záhl. Protipóly marketingové komunikace Poznámky Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 200 výt. Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Část. slovenský text, anglická resumé Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * veřejný sektor * soukromý sektor * veřejně-soukromá partnerství Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 * 659.1 * 334.012.33 * 334.012.32 * 334.752:334.012.32/.33 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština * slovenština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 310909 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1